27.05.2009

Utfordret :)

Nå har jeg blitt utfordret av søteste Maia, i alle fall velger jeg å tro det (: Hihi.. Utfordringen går ut på å skrive 10 ting som ingen vet om deg. Og å legge ut et bilde du liker og fortell litt om det, deretter legge ut et bilde du ikke liker, og forteller hvorfor. Så kan du utfordre to til. Here we go :)

1. Eplejuice har alltid smakt ekkelt, men drikker det forde.
2. Jeg har alltid vært mer glad i å jobbe i stallen enn å ri!

3. De tre årene jeg bodde i Sveits turnet og danset jeg flere ganger i uka..

4. Den eneste måten jeg får sovet en hel natt på uten å våkne, er å sove i armene til kjæresten min.

5. Jeg har brukt mørket som en unnskyldning for å ikke være alene hjemme, men egentlig er jeg redd for tyver o.l.

6. Sliter med å stole 100 % på folk, og klarer derfor ikke å være helt meg selv ,,

7. Føler jeg alltid har dårlig tid, selvom når jeg sitter to timer og kjeder meg ;P

8. Har blitt helt spilleavhengig av å sitte mellom Maia og Silje!

9. Matte har alltid vært en av yndlingsfagene mine.

10. Er litt redd jeg høres helt gal ut nå :) Tihi..


Liker dette bildet godt fordi det vekker så utrolig mange minner, og jeg savner søta mi så utrolig masse (: Det er forresten tatt på juleballet i 10.klasse tror jeg!


Dette bildet liker jeg ikke, for det første fordi jeg ser sånn passe borte ut (; I tillegg er det vel noe med den hytteturen jeg helst vil glemme! Så nå er det Guro (gurokarina.blogg.no) og Christine (christiness91.blogg.no) sin tur :)

*Ch..

3 kommentarer:

Maia Ø sa...

Jeg syns du tok utfordringen veldig bra :D Hihi

Maia Ø sa...

forresten.. Hvis du syns dine svar var rare, hva med mine? :O

Guro sa...

Uff, dette så ikke morro ut, skummel utfordring! =/