04.06.2009

Tidlig helg (:

Siden sist har det ikke skjedd så mye, eller jo - men måte på hvor mye jeg skal plage dere med her inne.. Dagen i dag har vært ganske så bra! Startet med at jeg slapp muntlig eksamen, faktisk var det bare 6 stykker fra hele 1.klasse som kom opp.. Dermed ble det tidlig helg, etter volleyball spilling og mattetime (: Selvsagt har jeg også vært i stallen, og siden det er torsdag var det sprangtrening. Begge hestene mine var super flinke, men Linn og Missy rir ti ganger bedre enn meg og Canea - DÅRLIG gjort! Haha.. Men men, dere bryr dere nok svært lite om hvilke steg vi bomma på og at jeg tok ei runde uten stigbøyler, tøyler og annen kontroll på nakken til hesten - så det skal jeg spare dere for :)

Bildene er fra stevnet som var i helgen .. 1 - Missy og meg på premieutdeling i LC. (5.plass med 60 %) 2 - Canea og meg før start i dressuren!



* Ch..

1 kommentar:

Maia Ø sa...

så morsomt at du endelig har blogga :) Fine bilder også! Du er flink du som ikke blogger om alt mellom himmel og jord, sånn som meg. Huff.. Hihi <3