24.05.2009

Hestehelg ..

Denne helgen har jeg stort sett tilbrakt i stallen.. Både fordi Guro skadet seg og jeg skal passe Missy for henne (som passer henne for meg!) og fordi min søte drømmeponni har skadet seg! Hun var både halt og hoven i begge ventrebena, men heldigvis var dyrlegen der og fikk hjulpet oss litt. Nå har hun stått med jodbandasjer begge nettene og jeg krysser bare fingrene for at det er over i morgen og at smeden kommer og fikser skoen.

Bortsett fra å dulle med selskapsyk og utålmodig hest har jeg vært endel med Linn. Lørdag hoppet hun Missy for meg, og testet ut hvor teit hun er over "skumle hindre". Satt opp muren igjen og lot det bære eller briste. Og det bar, for å si det sånn :) Søndag ble jeg med som hestepasser / støttespiller for Linn og Chier på stevnet i Lier! Ble litt for mange stopp for de, men både Live, Ina, Victoria og Nadine gjorde det veldig bra :) Bildene fra helgen taler vel for seg selv;

Live og Balthazor :)

Ina og Lambita :)

Linn og Chier :)

Men her var det stopp!

Bildene under er fra lørdag, og taler vel mer enn nok for seg selv :)



* Ch..

Ingen kommentarer: