04.05.2009

Noen ganger lengter jeg tilbake..

til den gang jeg var liten. Ikke bare skolen var lettere, men også vennskapene og samfunnet rundt oss. Ikke en eneste dag trengte jeg å tenke på hvorfor ting ble som de ble eller hvordan verden ville se ut neste dag. Ting gikk liksom av seg selv :) Mamma og pappa var der alltid for å passe på meg, og hvis ting var litt grått og trist kunne jeg bare klatre opp på fanget til far, mor eller storebror.. Ja, jeg skulle rett og slett ønske tiden ikke gikk så fort! I morgen kommer fortere enn jeg aner, og i dag blir til i går .. Her kommer hvertfall noen bilder som ble tatt for en stund tilbake, en tid jeg virkelig savner;







<3

3 kommentarer:

Maia Ø sa...

Søt du var som liten! :) Jeg savner også den tida, hadde en periode på ungdomsskolen som jeg var helt borte fordi jeg ikke ville vokse opp.. Det var helt ille :p Men vi har utrolig mye å se frem til, og mange gode minner å se tilbake på :) Hehe <3

Anonym sa...

Du er ikke alene om å savne det! JEg ønsker meg tilbake til tiden hvor alt kunne rettes opp av pappa!

Christine sa...

Det er sant, Maia :) Minnene vi skaper nå og i fremtiden blir nok like fine og se tilbake på!

Da er vi to, Christine! Alt var så mye lettere når pappa kunne være med på alt :)