13.05.2009

Når livet smiler :)

Nå må jeg bare få ut litt energi her på bloggen.. Først av alt hadde jeg prøvemuntlig i dag, i SPANSK .. Skal ikke komme med alle tankene jeg har om skolen og avgjørelsene de har tatt i det siste, det skal dere slippe å høre på :) Men jeg må skryte litt av gruppa mi som bestod av søte Marie fra AB, flinke Marianne og .. Silje fra klassen min. We go ;D <3>

Selvom jeg har algebraprøve i morgen er jeg kjempeglad, ikke spør meg hvorfor.. Eller bare gjør det :) Til fredag kommer fire av de søteste jentene i verden på besøk til meg og vi skal grille, kose oss og snakke masse! Gleder meg kjempe masse til den kvelden :) Skal nok få Maia til å ta masse bilder, og kanskje vi får lurt Silje og Marianne til å synge litt! På lørdagen har jeg og Anniken noen difuse planer om å feire bursdagen vår sammen, så vi får se hvor langt planene strekker! Hadde jo vært utrolig koselig å samla den gamle stallgjengen igjen, for nå er det bare oss to, Anine og Linn igjen på Gevelt ;P

Så til slutt må jeg bare fortelle en liten hemmelighet som jeg gleder meg helt vilt til.. Catarina er virkelig det skjønneste mennesket på jord, det er jeg helt overbevist om :) Nå har hun invitert masse gode venner opp på hytta en helg i nærmeste fremtid for å feire bursdagen til Lars! Blir kjempe moro å overraske han, for dette er noe han har mast om lenge.. Blir så altfor lenge mellom hver gang, men nå må det bli noe av! Jeg gleder meg hvertfall veldig :)

Catarina og Lars - mars 09 :)

*Ch..

1 kommentar:

Maia Ø sa...

Endelig har du skrevet her igjen Christine! Hihi.. Jeg gleder meg kjempemasse til fredag :D Og jeg lover at jeg skal ta masse bilder! Er meldt bra vær også :) Klem <3