01.05.2009

Sol og sommer :)

Jaa.. Nå begynner jeg å like meg i Norge igjen :) Trærne er grønne, himmelen blå og alt er flott! Hihi.. Dagen i dag har stort sett gått med på å være ute i sola, borsett fra den halvtimen jeg faktisk måtte være inne å longere hesten. Snart får vi besøk, så da blir det grilling og kos, og muligens volleyball med de kjempesøte menneskene etterpå :)

Her kommer noen bilder fra dagen!






Natt til 1.mai ble forresten tilbrakt sammen med Kimmi og Marius, også populært kalt Knoll og Tott ;) Var en tur innom Årbogen, men for å være helt ærlig er ikke sånne fyllefester noe for meg - så fikk dratt med meg gutta opp på banen i stede! (Noe som for så vidt ikke var så vanskelig med to fotballidioter) :)

<3

1 kommentar:

Anonym sa...

jeg vil ikke opp i matte!:(

åå, hørtes ut som du har hatt en fin helg:)