14.05.2009

Dere har virkelig trukket det lengste strået denne gangen..

.. ingen av dere har blitt trukket opp til eksamen! :) Du kan jo selv forestille deg hvor letta tretti spente førsteklassinger var når læreren vår åpnet brevet og sa dette.. Og nå har jeg enda en grunn til å smile :) Ikke det at engelsk skriflig er så veldig ille, men å slippe eksamen akkurat nå er en ganske stor lettelse! I tillegg slapp jeg algebraprøven jeg nevnte i går. Eller at jeg slapp den var vel litt overdrevet, men jeg og jentene valgte å droppe B-prøven allikevel :) Vi fikk vite at vi hadde fri de to siste timene og måtte sitte og vente til kl 2 for å ta prøven. Dessuten fikk vi en litt våt overraskelse når midttimen begynte, for 4 elleville russejenter kom med vannpistoler for å kapre sekker, dataer og andre ting førsteklassingene iherdig prøvde å redde.. Terrordagene var i full gang, og er ikke noe poeng å være offer der frivillig.. -You get the point! :)


* ch :)

Ingen kommentarer: