16.05.2009

God helg :)

Jentekvelden i går ble veldig vellykka :) I tillegg til jentene fra klassen kom Catarina og grillet med oss, veldig koselig å se henne igjen. Maia var veldig flink til både å lage mat og ta bilder, så tusen hjertelig takk! Hvis du vil se noen av bildene hun tok kan du gå inn på bloggen hennes, http://www.maiasolberg.blogspot.com/ :)

I dag har jeg ridd begge hestene mine litt selv, og jeg er kjempe fornøyd med begge to :) Kjempe deilig å se og føle at Missy har det så bra - jeg er virkelig heldig som har snille, flinke Guro! Hva skulle jeg gjort uten alle de gode vennene rundt meg? .. Et lite minus med at jeg ikke holdt meg på Canea var jo så klart at jeg fikk litt klump i halsen. Missy er veldig fin for tiden, og kanskje jeg kunne beholdt begge hestene i steden for å selge. Ja, jeg vet det er en absurd ide.. Jeg har ikke tid til to hester ved siden av skole og alt annet, men ja - det er kanskje det jeg vil prøve!

Catarina og Missy i fjord sommer :) <3

Canea hjemme i boksen sin..

*Ch..

1 kommentar:

Anonym sa...

takk for at jeg fikk komme (Hilsen Knoll & Tott)