17.05.2009

17.mai oppdateringer :)

Gratulere med dagen, som var i går, alle sammen :)


Dagen min var hvertfall helt super i går! Startet med sol og svak vind, som bare ble bedre og bedre utover dagen. Var en tur innom stallen på morningen og fikk våknet litt skikkelig. Ble litt stress med å få på seg bunaden, men rakk nå og se på toget hvertfall :) Kjempe koselig! Fikk også hilst på endel gamle lærere som jeg savner veldig.

Etter oppvisningen på banen møttes en liten gjeng hos meg for å grille og kose oss, og det ble veldig velykka. Endte opp med Charlotte, Catarina, Sarah, Guro, Kimmi og Per Arne, litt av den gamle gjengen :) Bildene kommer nok senere, hvis jeg i det hele tatt får jentene til å sende meg de ;P Hehe.. Når det begynte å skye over dro vi videre til Strømsø, for på tivoli måtte vi :) Ble ikke så mye karuseller, men møtte Espen og Anette som også surra litt rundt! Endte med middag på McDonalds og tidlig kvelden .. Trøtt og sliten (;

*Ch..

Ingen kommentarer: