18.05.2009

En koselig mandag (:

Dagen startet ikke spesielt koselig, regn og dårlig tid.. Heldigvis får jeg sitte på med pappa nå som han er hjemme og skal på jobb, så kom meg da på skolen! Fikk vært en kjapp tur i stallen hos Canea før jeg fikk sagt ordentlig ha det til Catarina .. Nå har jeg nettopp kommet hjem fra kveldsturen med Sarah. Tok det litt rolig, men ruslet i godt over en time - så har god samvittighet nå (: Var innom graven til Ole Martin også.. Er alltid like pent og koselig der, nye blomster og bamser! Ble litt stille og trist en stund, men var deilig å være der igjen. Rart å tenke på at det er så lenge siden allerede ):

Jeg har tidligere sagt at mandager er en av de verste dagene, men i dag har jeg faktisk vært litt positiv (: hihi.. Hvertfall kjempekos å få mer tid med Sarah igjen! <3

Søta på tur i vinter (:
*Ch..

1 kommentar:

Maia Ø sa...

Så koselig at dere var på graven til Ole Martin.. :) Jeg må komme meg dit snart jeg også, har ikke vært der siden begravelsen. <3