10.06.2009

Onsdagsfri (:

Er ikke alle onsdager man kan ligge og sove til klokka har rundet 10, men i dag har vært en sånn dag.. Kjempe deilig (: Når jeg endelig hadde stått opp og spist dro jeg og mamma til Solberg for å hilse på Anne og se på gården der kanskje hestene mine skal stå i sommer. Er ikke noe kanskje lenger, for å si det sånn .. Utrolig koselig sted med herlige beiter og uteområder (: Tror dette må være drømmestedet å flytte til! Joda, det ligger i Solberg, men bortsett fra det! :)

Etter vi hadde gjort noen avtaler og litt sånn dro jeg videre opp til trolla.. Skal ikke gi noe langt referat derfra, men veldig koselig å snakke med Lotte igjen (: Guro får hjem hesten hun har kjøpt i morgen, så fikk rasket med meg litt utstyr hun kan låne frem til hun får sitt eget også.. Huff, merket hvor lite styr jeg har på ting, har nok flere søplesekker med ting jeg har glemt ;P Kanskje det var litt greit å bli kvitt litt utstyr :) hehe.. Og hvis du leser dette Guro, så vil jeg bare si GRATULERE masse med egen hest! ;D Nå får du ta meg med til Linnesvollen snart, for jeg er nesten like spent som deg :) hihi..

* Ch..

1 kommentar:

Gurp sa...

Tusen takk Christine for ALT!! Du er så utrolig snill som låner pg ordner når surra ikke har ting på plass:P!