31.03.2009

En smak av Thailand :)


Etter skolen i dag fikk jeg slappet skikkelig av.. Blir mye stress og mas med skolearbeid, stallen og ridinga, så var deilig å bare ligge på madrassen og bli massert! Thai-damen er alltid like blid og hyggelig, og i tillegg er hun veldig, veldig flink :) Første gangen jeg var der hadde jeg så vondt i skulderen at jeg ikke klarte å skrive eller bære noe med høyre hånda, og til og med kiropraktor og fysoterapaut hjalp lite.. Mamma fant hjelpen bare noen hundre meter hjemmefra, ei lita koselig dame fra Thailand som driver med thai-massasje, aromaterapi og diverse andre massajer.

I dag var fjerde gangen jeg var hos henne, og nå har jeg nesten ingen smerter igjen i skulderen :) Noen ganger kjenner jeg det så klart, spesielt når jeg har hoppet mye med hesten eller skrevet mye på data og sånn.. Men det er helt klart et mye mindre problem :) Nattiya Helsemassasje ligger like ved Eknes Ungdomsskole, på hjørne ved Galleripus.. Anbefaler å besøke stedet en gang, enten om du har muskelsmerter eller bare er ute etter en god massasje eller perfekt gave :)

1 kommentar:

Guro sa...

Høres utrolig godt ut :).. Dit må jeg ta en tur ;p ..