19.03.2009

Au ..

Dagen i dag skulle vært super! Våknet til solskinn, blå himmel og en snill mamma som ordnet med turmat.. Hele skolen skulle til Aron for å stå i bakken, ake og grille :) Kjempe koselig å være der i det varme været og med koselige folk, og jeg gledet meg til kvelden da jeg skulle på den første ordentlige sprangtreninga for Silje. Meen, og det er et ganske stort men her - for mens vi akte sprutet det snø i lange baner og selvfølgelig traff det meg midt i øyet.. Ettersom det ikke hjalp og ta ut linsa, men det faktisk bare ble rødere og vondere så kom mamma og hentet meg.

Først var vi lenge hos optikeren, men mer surrete dame skal man lete lenge etter! Huff av meg.. Men heldigvis ble vi sendt videre til en ordentlig øyelege som skrev ut resept på to kremer som jeg skal smøre på et par ganger om dagen. Håper for guds skyld det hjelper, for vil absolutt ikke på sykehuset lørdagsmorgen, som er det eneste alternativet!

Sprangtrening i kveld blir det nok dårlig med, men jeg skal hvertfall prøve :) Heldigvis har jeg snille, søte Lotte som skal være med meg.. Hvis det blir for ubehagelig så slenger jeg opp henne, så får hun friska litt opp i sprangkunnskapene sine hun også :) tihi!

<3

3 kommentarer:

Maia Ø sa...

Uff :/ God bedring med øyet ditt :) <3

Anonym sa...

åå, stakkars øyet!:O hvordan går det nå da?:)

sv: jaaa, åå hadde vært koselig:) men jeg sakl jobbe sinnsykt mye:(

Christine sa...

Takker <3